Wednesday, August 11, 2010

aku benci kelas pukul 8,9,10

assalamualaikum



aku nak berterus terang.



kali ni, aku taknak simpan-simpan


aku nak luahkan







aku dah 2 hari tak mandi pagi 





sebab aku bangun lambat, so bila aku bangun, lepas tu tengok jam, "kelas dah start", kelam kabut lah aku, sarung jaket, pakai kasut, cuci muka, basahkan rambut, blah..





tapi, mungkin besok pun aku tak mandi pagi





sebab kelas aku start pukul 2 petang..hehe


11 comments:

  1. erk!?

    adeh..xpe tung..jgn x mndi langsung suda,,hoho

    ReplyDelete
  2. nape: lepas abes kelas tu aku mandilah, haha

    ReplyDelete
  3. nk masuk blog ko de warning content.. trok tol kamoo...!!

    ReplyDelete
  4. anne: yeke? wudhuk 5 kali pun kire mndi jugak kan? maknenye dah banyak la tu..haha

    etiqz: bese la..parental advisory, explicit content.haha

    ReplyDelete
  5. mandi ape sebenarnye nie..

    dahulukan yang wajib ye encik mot ^.^

    ReplyDelete
  6. hanibi: mende? nk pelok? meh sini..hahaha

    fiq: uish..bulan2 pose yg barakah ni, kurangkan lah mandi wajib..haha

    ReplyDelete
  7. hanibi: aku odourless..haha

    ReplyDelete