Saturday, June 5, 2010

2nd time kene tag!


Apa yg bermain difikiran anda sekarang ni??
. dosa lampau dan dosa akan datang .


Apakah nama samaran u'all??



. seperti tag di bawah .

Berikan 3 orang yg u'all sayang



. mak
. ayah
. adek beradek
.kawan-kawan
.pine




Panggilan utk si dia
. hoi3.





Hadiah yg korang impikan dari seseorang yg istimewa



. kerusi roda .


Blog mane yg korang suke visit??



. blog kawan2 / orang yg aku kenal .


Adakah anda happy sekarang?



.  hepi tu ape? .

Kenapa anda Happy?
. tak hepi pun la! .

Apakah benda yang boleh membuatkan anda happy?



. solat
. zikir
. tazkirah

Nyatakan warna yang anda suka.
. hitam(tapi hitam bukan warna)

Beritahu 5 orang yang anda mahu tag.
. hanibi
. shahrin
. azhar
. illy
. yoyo





Tuliskan sesuatu tentang orang yang anda tag.
Tulis panjang2 pun takpe




. besfren ;)
. dak mimet ni wei!  :)
. gay ecad..haha ;)
. kawan time skola rendah :)
. sepupu yang gemok ;)


Adakah anda happy dengan apa yang ada?



. happy tu ape? .


Tindakan anda bila dengar bunyi kilat dan petir?
. cool je..hehe .





reaksi anda bila ada orang mengutuk anda
. join sekali lah! .


reaksi anda bila TERjumpa dengan artis favourite



. mintak sign kat dada .


maxis or celcom
. maxis, sebab pakai since 2002, nombor dia lawa .





TIGA bad habit
. bau tangan sendiri.
. tak syampu rambut, siape nak bau rambut aku? meh sini
. belajar tak ingat dunia.

apa yang anda lakukan bila ada orang lain sebuk dengan hal anda
. biar lah dia.dia dah lama tak tengok cermin kot.


apa reaksi anda bila TERkentut busuk / kuat di khalayak ramai
. "memang aku kentot! memang aku kentot!" .
.

8 comments:

  1. esh2.parah ni.
    knp kh? huhu.

    ReplyDelete
  2. wah2..ade nm aku lah!!! hahaha....
    maceh2..
    gile kentang r!!!
    hahah

    ReplyDelete
  3. nap: takde pape lah, aku ok je, haha

    shahrin: uish, excited btol tu..haha

    ReplyDelete
  4. tung, bau tgn tu mmg aku prasan doe..haha

    ReplyDelete