Monday, June 7, 2010

typical malaysian

assalamualaikum

secara jujurnya, aku bukan lah peminat tegar filem-filem malaysia..satu-satunya filem malaysia yang aku tengok dekat wayang adalah filem Bohsia, itu pun sebab dekat wayang tu dah takde filem lain selain filem padayaippa dan singgam lakonan koqdiaq dan selvan.hehe..kalau selvan berlakon, akulah heroinnya..haha

sebab bagi aku, kebanyakkan filem-filem malaysia kurang kualiti dari segi jalan cerita dia. balik-balik cinta, lawak bodoh(senario, aku tak boleh terima betul), dan cerita-cerita mat rempit atau mat-mat kereta yang kononnya ganas tapi berlakon macam budak skema..haramm tak garang..haha..syamsul yusof, syamsul yusof..

konon nak bagi kesedaran lah kat mat rempit, padahal nak untung, budak-budak lagi terpengaruh ada la.. kan derr? hehe..
ha,aku taw, korang minat jidin kan? kan? haha..
tak pun cerita penunggu gunung raya, drama berbajet rendah yang buat orang melayu jadi bodoh tu? haha
so ape konklusi nye? sori kodiaq, aku tau hang dengan awek hang peminat filem-filem melayu. hehe

pat-pat siku lipat siapa cepat dia dapat..hoho..






Malaysia boleh!

7 comments:

  1. nak selvan je.tau laa ade kenangan manis.hahah.

    jidin cite ape doe?tak penah aku dengar.

    ReplyDelete
  2. post ni bahaya..jaga ayat..

    ReplyDelete
  3. syauqey: haha..tu la kau..jidin menarik kot..haha

    anoy: ye ke?

    ReplyDelete
  4. durrah: maknenye, kau menyokong aku ke x? haha

    ReplyDelete
  5. sengal tung..hahaha..tegelak gelak aku haa..nak2 ko jd heroin tu ha..haha

    ReplyDelete
  6. mat tong la jadi heroin..haha

    ReplyDelete