Thursday, May 27, 2010

20 ringgit..


assalamualaikom..

sambung balek pasal kantoi semalam..
felo tu suruh jumpa dia hari ni..adoi..malas tol aku..padahal salah tak tutup lampu dgn tak kunci pintu je pun..celaka sunggoh,,,

nak carik die da la satu hal..nohorommm..
sampai2 je ape lagi, perdebatan pun bermula lah..heh..tapi biasalah, ego cikgu, mana boleh kalah dengan anak murid..so, aku oil dengan kodiaq pon kene la dende sorang 20 ringgit..arghhh..
20+20+20=60..da la masok rekod, cess..

takpe lah, at least we learnt a lesson from this story..salah sendiri..lepas ni jangan buat lagi ye..citt..

so kwn2..jimat kan elektrik dan kunci bilik anda..winsten 20 semalam? dia amek, nasib baik dia x charge ape2..

2 comments:

  1. law aku t0pup celc0m rm20 thn sebulan .

    hahahaha .

    ReplyDelete