Tuesday, May 25, 2010

kadang2 aku pelik..

hoi3

assalamualaikum..

aku kdg2 pelik bila dekat facebook ada org yg join group " i love allah" , " i love islam"..
nk tau kenape? sebab bile aku usha profile diorang, nah amek kau, tudung pun tak pakai, baju pun terbukak sane sini..pastu ade gambar diorang dgn pakwe/makwe sambil pelok2..heh..pastu nak cakap diorang cinta sama agama..citt..

lagi satu group " boikot yahudi" dan sewaktu dengannya lah..adoiii...facebook tu pun org yahudi yang buat, kalau kau nak boikot yahudi, jangan la dok main facebook..setakat kau tak minom coca cola dengan tak makan mcd berapa sen sangat lah diorang rugi..nama pun bangsa terbijak..

pastu ade lak group assabiyah...haha..group2 ni aku tak tau la ape fungsi die..macam bangang je.. masing2 tak nak kalah..nak dpt kan fans yg paling ramai la konon..konon nak eratkan silaturahim la..nanti leh gather2 kan..haha..adoi..masjid dpn rumah pun tak pergi..nk eratkan silaturahim..citt..aku pun dah lame tak pegi masjid..

No comments:

Post a Comment