Thursday, May 27, 2010

kakak gerai sofia


gambar sape la aku amek nih..haissh
assalamualaikom..

hari tu kitorang pergi makan dekat manjung..name gerai tu gerai sofia.. kitorang baru dua tiga kali pergi sana sebab tempat tu jauh sikit..lagipun kat gerai tu ade waiter perempuan yg agak cun la..tapi tak bole lawan pine(awek aku)..hoho..budak2 ni suke nak usha awek tu..selalu kitorang pergi dia pakai tudung, tp rambut dia terkeluar sikit kat bawah tudung dia..

tp..

yang paling latest ni,dalam pukol 6 ptg..dia langsung tak pakai tudung, so budak2(aku tak terlibat) ni dapat la usha awek tu dengan lebih menyeluruh dan dapat membuat penilaian dengan adil dan saksama..hoho..

time dekat nak pukol 8 je, kitorang tengok dia dah pakai tudung..
knp??

aku pun x taw la..maybe mazhab dia pakai tudung lepas maghrib kot..tak pun, time malam tak panas sangat so boleh la pakai tudung..citt..

panasnye malaysia...

4 comments:

  1. haha . xle blahh la kaw .

    rjen snggoh wt entry ?

    hihi . :)

    ReplyDelete
  2. bagus2..haha..kau memberi semangat kpdku, haha

    ReplyDelete