Tuesday, May 25, 2010

m.i.m.e.t

hoi3...

assalamualaikum..

aku sekarang tgh sambung foundation programme aku dekat mimet.. mimet tu ialah malaysia institute of marine engineering technology.. malas betul..cuti kan best..leh tido byk2..heh..

kat sini aku rase orait la..bukak mate celik mate nmpk laut..heh..kdg2 bosan jugak..naseb baek wifi ade dpn bilik..kalau tak, cangak bulu la jwbnye..

aku dok kat hostel dlm mimet.. satu bilik dua org..tp bilik aku dah jd port..haha..sampai 5 org..padat betul..kdg2 aku rase alienated dlm bilik sendiri..heh..maklomla..bdk2 ni smgt main game..dota la, pes la, starwars la, aku pulak x minat sgt game2 komputer ni..kalau ps2 bak dtg la..haha..

aku takde gambar la nk tunjuk..sbb aku belom ade kamera..nnti aku beli kamera aku masokkan..

k la..hrp2 dpt tgok minah2 salleh berbikini ptg ni..haha..


3 comments:

  1. aku pon harap2 dpt tgk minah2 salleh berbikini ptg ni..hahahaha..

    ReplyDelete
  2. kau x yh la nap2..haha..ko tgok mat salleh dah la..heh

    ReplyDelete
  3. i pun nak tgk jgk abang tom...

    ReplyDelete